Logolar
Customer Satisfaction Form
  Rev. No: 001 Rev. Tar. 18.06.2007 Tarih: 08.11.2007
RP-04 MÜŞTERİ ANKET ANALİZ RAPORU 1 2 3 4 5 SORU DEĞER
1-         Ürün talebinde bulunacağınız kişiye ulaşabilme kolaylığı            
2-         Ürün talebinizin değerlendirilip geri bildirimde bulunulması            
3-         İhtiyaç duyduğunuz ürünleri karşılayabilme yeterliliğimiz            
4-         Talep ettiğiniz ürünü, zamanında teslim etme uygunluğu            
5-         Talep ettiğiniz ürünün talep ettiğiniz miktarlara uygunluğu            
6-         Satış sırasındaki hizmetimizden memnuniyetiniz            
7-         Pazarlama yetkililerinin şikâyetlere karşı tutumu ve geri bilgilendirme seviyeleri            
8-         Ürünlerde uygulanan kampanyalardan memnuniyetiniz            
9-         Ürünlerimizin tasarımlarını değerlendiriniz            
10-       Ürünlerde uygulanan fiyatlandırma politikası            
11-       Ürünlerin genel kalitesi hakkında görüşünüz            
12-       Üsteki kriterlere göre firmamızın bu sektördeki diğer firmalar ile olan seviyesi            
             
             
TOPLAMLAR            
TOPLAM DEĞERLENDİRME            
ORTALAMA DEĞERLENDİRME            
Not : Değerlendirmelerde 4 ve 5' inci puanlar baz alınmıştır.